josefinolovisa

Jag vet verkligen aldrig vad jag ska skriva häääääääääääär

Kategori: Lovisa

CHACHA ALLA GLADA & SURA & SÖTA & SALTA (HAHAHAHAHAHAAHA)
Jag har verkligen kommit av mig, om ni ser mig på stan, ta fram pisken och slå mig hårt. Det kommer att ge resultaaaaaaaaaaaaaat. (A:na i förra ordet var just bara för att dryga ut inlägget precis som denna parantesen om ni inte redan räknat ut det) Ahlgrens bilar är Sveriges mest köpta bil och jag är Sveriges mest dåliga bloggare. Kärlek på det. Jag tror att jag har kommit på varför jag bloggar så pass lite... Det är bara för att jag aldrig kommer på vad jag ska skriva för rubrik haha. Ni skulle bara veta hur många gånger jag går in på bloggen, inser att jag inte vet vad jag ska skriva som rubrik, loggar ut och glömmer det hahahahahaa. Imorgon är det allvar igen, YEEEEEEEEEEEEEEES! Ironi eller inte? Hmmmmmmmmmm det får ni aldrig reda på, busigt HUH?
Min magkänsla säger att det är dags för ett streck!

Sådär, nu känns allt bra. Men jag tror att jag ska sluta skriva nu. PÅ RIKTIGT! Men innan jag går är jag så sjukt generös att jag ger er en bild att titta på medan jag är borta heheheheheheeh.
PUSS
LovICE&Lojd + MA(T)ria&Lyyyypyly

Kommentarer

  • lena säger:

    vad lik den ponnyn var Gilbert :O

    2011-02-06 | 22:11:27
    Bloggadress: http://horsestyle.blogg.se/
  • Anonym säger:

    strunt i rubrik och bara blogga, är så ku att läsa ändå ju

    2011-02-07 | 17:22:58
  • Ma(T)ria säger:

    Lypyylyy<3Lörd

    2011-02-08 | 14:18:01

Kommentera inlägget här: