josefinolovisa

jappjapp.

Kategori: Josefin

Dagen har gått jättefort och nu sitter jag i valet och kvalet mellan att se Big Brother eller inte. Borde kanske sova bara för sakens skull men som jag alltid sagt, sömn är egentligen slöseri med tid och en timme mer eller mindre spelar knappast någon roll.

Idag var skolan inte skola egentligen, lite stalltjänst och djurkunskap sedan red jag ut med Lovisa och Amanda. Satt på en ponny som var pigg och busig, men vem tycker inte om skoj och bus? (Obs. Internskämt) Var ute ungefär två timmar och nu är jag lite klokare på vad jag egentligen ska värdesätta här i livet.

Sen inget klag på uppdateringen idag, jäkel vad vi bloggat. Egentligen är ni inte värda ett enda inlägg...... Så det kanske det inte blir iheller... Bus... igt....


Dressyr ekipaget nr. 1                                              not

Kommentarer


Kommentera inlägget här: