josefinolovisa

Listigt värre (hahaha måste sluta skratta åt mina egna skämt)

Kategori: Josefin

Dagens låt: Laurel Music - Dreams and lies
Dagens frisyr: fläta, tofs, mössa!
Dagens make up: Eller dagens break up? Eller wake up? Nä men inget.
Dagens klädsel: världens bästa regnbyxor
Dagens dricka: horse energy, den är redig den
Dagens mat: någon gryta som är ovärd att nämna och RIS
Dagens godis: en chokladbit som jag fick av Jässica, snällt!
Dagens film: ingen
Dagens tidning: ingen
Dagens vän: min bloggkompanjon, även kallad Lovisa
Dagens person: ROKKA förtjänar la den?
Dagens vill ha: tid
Dagens saknad: har förträngt alla mina saknader åt sidan, BRA
Dagens köp: nada
Dagens bästa: FORHILVEDE LAURS
Dagens sämsta: att mitt diadem knäcktes
Dagens internetsida: glosboken.se
Dagens beroende: vem vet inte jag iallafall
Dagens roligaste: absolut skotta kanterna på ridhuset.......
Dagens blogg: the one and only, www.JOSEFINoLOVISA.blogg.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: