josefinolovisa

Ni som skrattar er fram till det sjukt seriösa

Kategori: Josefin

Ångrar lite lagom att jag inte gav mig ut och sprang en runda ikväll, känner att jag hade behövt springa av mig lite tankar. Det är lätt att vara efterklok som dem säger!

Bloggningen gick trögt idag så ni får nöja er såhär.

Upd: Kom på nu vad jag skulle skriva. Känns som att bloggen behöver en liten uppgradering hehe.. Så frågan är då vad vi ska göra. Det här med att hissadissa, kissabajsa känns so 2010. Vi vill ha något unikt.

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Sv: ååh jag kan inte bestämma mig ^^!

    2011-02-17 | 21:14:10
    Bloggadress: http://evelinablomqvist.blogg.se/
  • Anonym säger:

    inte lönt att ni har nåt unikt eftersom ni aldrig uppdaterar:((((((((((((((((((((((((((((((((

    2011-02-19 | 18:11:35

Kommentera inlägget här: