josefinolovisa

Om du aldrig provar, hur kan du då vara säker?

Kategori: Lovisa

HEEEEEEEEEEEEEJ BLOGGELOGG!
Jag gillar dig fina blogg, förlåt att jag struntar i dig! Det är inte dig felet ligger hos. Det är mig!
Måste skärpa mig men nu blir du väl glad när jag ger dig lite uppmärksamhet, HUH?
Idag fick jag två jättefina täcken till min älskade ponny av Mimilim. Min Mimilim är BÄSTBÄSTBÄST!

Nu är det lov och det är skööööönt! Dock så är min vecka full, haha. Som vanligt då... Men jag får iallafall sovmorgon minst 3 dagar! Idag, imorgon och på onsdag. ÄLSKA! Min GÖÖÖD (bror) har fått en bil av MURMUR & MURFAR! Dom är helt galna men så UNDERBARA! På måndag har jag utsläpp tillsammans med JoseF. Vi ska rida runt sjööööön. MYS! Hoppas bara att det blir fint väder. På tisdag jobbar jag på böke. NAJS!

Nu ska jag kila! Ha det bra alla bloggläsare! Ska försöka uppdatera oftare heheh (A)
PUSS
Fina älskade mamma & Mozart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: