josefinolovisa

Aww bloggish<3

Kategori: Lovisa

Fick sjuka skuldkänslor när jag läste JoseFs inlägg. Det är faktiskt synd om dig bloggen. Tänk så ensam du måste känna dig de 23 timmarna och 40 minuterna på dygnet. (Ja, jag räknar 10 min för JoseF, 10 min för mig) Det känns förjävligt faktiskt! Jag ska skärpa mig! Men på helgerna är jag ute hela dagarna så jag hinner liksom inte uppdatera dig. FÖRLÅT!

Nä, snart ska jag faktiskt sova. Imorgon har jag stalltjänst... Men jag ska iallafall träffa min man och jag saknar honom sååååååååååååå! Mammi kör mig dit + att hon rider= Fin ponny på måndag på lektionen= Tummen upp= Mycket mat till Lad= Glad Lad= Glad Lovisa= Härligt liv= BÄST
HEHEHEHEHEHEHE

Kom på en sak... JoseF fetmarkerar ofta mitt namn. Kanske för att jag är fet men jag känner mig ändå lite hedrad. Tack kära JoseF, du är en fin vän<3

Nä, nu måste jag gå. Nu kommer du nog sova gott inatt lilla blogg. TVÅ hela inlägg!
GODNATT<3

Bilden bjuder Snygge-Lad på ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: