josefinolovisa

BÖL på G eller? Nej verkligen inte!

Kategori: Lovisa

Detta inlägget är till för att böla haahahah. Alla mina "problem" kryper fram, böl böl böl böl. Stackars Lovisa! Äh vafan, skitsamma, jag lever & jag mår bra. Det finns folk dom dör i cancer. Det är inte ett dugg synd om mig, inte ens lite. Jag ÄLSKAR livet!

Idag red jag ut på hack med min ponny=CRAZY HAHAHAHAH. Han gör mig så glad, världens lilla fining! TAGGAD till tuuuuuusen. Sen kommer han bli helt ledsen imorgon när han ska få gå i ridhuset igen... Men han klarar det nog, bara han får maud. Han älskar MAUD! MAUD är livet för honom.....
Nä, nu ska jag ta tag i mitt liv= Titta igenom matten. Jag hatar matteprov. Där är det bara ett svar, antingen är det rätt eller fel. I andra ämnen kan man skriva i egna ord och uttrycka sig, det funkar inte i matten. Jag är alltid som jättenervös till matteproven... Men jag klarar det nog, jag lever, jag ska vara glad.
AHHH Jag klarar inte av bölande!
HEHEHEH

Nä nu ska jag äta maud!
TACK OCH HEJ, LEVERPASTEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: