josefinolovisa

det livet jag levde var inget liv alls, att slå ihjäl tid var det enda som fanns

Kategori: Josefin

Idag har jag ridit för första gången på åtta dagar. Kändes som jag trodde, det vill säga jobbigt och fel. Manni var mest springig och ville busa runt, men vem kan klandra den lilla ponnyn efter åtta dagars vila. Jag var även uppe en stund på en stor häst vid namn Gazpacho, han kändes fin även om jag var något nervös. Jag hade även med mig Elin till Böke idag, hon är bäst för mig och även en viss Gilbert blev glad när han såg henne!

I övrigt så tror jag inte min hostmedicin fungerar, trots att jag tar den så duktigt tre gånger per dag så hostar jag värre än någonsin. Ska iallafall titta på en ny säsong av Top Model sen, alltid något bra!

Inser nu att jag skrivit ännu ett blogginlägg till högen där alla finns som inte tillför något till världen. Ibland undrar jag vad detta är värt, men när jag sedan skriver det dära som känns lite extra i hjärtat då känns det rätt igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: