josefinolovisa

En miljon på banken men ingenting att leva fööööööööör

Kategori: Lovisa

Det var så längesen jag bloggade så jag tänkte ta tag i mitt liv och göra det! Både jag och Lad mår toppen. Han är hemma på Böke igen efter ett roligt lov på MR tillsammans med LYPYLY. Han är jettekär i henne (Fast det fick jag egentligen inte säga, han tycket att det är ytterst pinsamt!) Idag var jag och mamma ute och red på honom. Mamma red fram medan jag och Bert satt på läktaren. Han var finfin! Sen var det min tur! Så härligt fin han var idag och medan mamma skötte honom så mockade och fixade jag allt. Han måste ha det PERFA=BOMULLSPANNI<3

När jag sitter här på mitt rum och dunkar fedehärlig musik så plingar det i min telefon. Det är från min vän MA(t)ria. Jag blev gladare än vad jag redan var, alltså sjukt glad. Fast imorgon har vi bestämt oss för en sjuk sak, allvaret. & med det menas INGET godis i hela 3(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) veckor. Men som vi sa till varandra, tillsammans klarar vi ALLT! Nu träffas vi heller inte så ofta och därför vi måste lova varandra att inte fuska. DET HÄR ÄR INGEN LEK, BLODIGT ALLVAR!

Idag mötte jag även en JoseF på Böke. Min fina tjaj! Snart börjar skolan igen, ska bli riktigt fedeball som jag brukar säga! Men nu ska jag inte störa dig längre bloggen. Du ser ut att behöva vila efter ett sånt här ansträngande inlägg! Sov gott Bloggish! Vi ses imorgon huh?

PUSS
PS. Vi tackar MAria för den fina gästbloggningen. FEDEFIN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: