josefinolovisa

Haj på daj din snugga tjaj

Kategori: Lovisa

CHAAAAAAAAAAAAAAa
HeHeHeheheheeheheehheeheh bra uppdatering huh? Jag får liksom inget peppande av att blogga om inte min kompanjon JoseF gör det... Du är min drog frugan hahahahahah, PUSS på dig. Jag saknar dig!
Har inte hört ifrån JoseF på hela degen(hahhhahhahaah) Hon svarar inte på mitt sms? Hon kanske vill skilja sig?!?!?!?!?! Nej, det behöver verkligen inte vara så, måste intala mig själv det!

Nej, dagarna spenderar jag hos mina fina saknade vänner. Njuter av tiden, ska tillbaka till Böööke på fredag :)
Ska bli riktigt ball att börja igen, saknar ju hela SRG10SVE<3
Lad är pigg och glad. Min mamma red idag och han såg helt amazing ut. Blev sugen men icke, lektionerna började... Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva? Vad vill ni läsa om, eller förresten, det spelar ingen roll...
INGEN KOMMENTERAR JU BUHU! Jag bölar lite seriöst.

Tänkte egentligen skriva en lista på 10 saker som jag stör mig på men ändrade mig när jag skrivit tredje punkten. Hehehe (A)
Nä, nu får ni slippa mig.
PUSSSSSSSSS
Vad heter den, Hugo?

Kommentarer

  • Anna säger:

    hej rolig och fin blogg :)

    och urgulliga hästar :)

    krya på dig Josefin!

    2011-01-09 | 13:53:30

Kommentera inlägget här: