josefinolovisa

hör ett bombombom som kallar på dig

Kategori: Josefin

Blev precis ensam hemma, WOEOWOoowoWIOOWO pardeyyyy. Nej, för hostan dödar mig och trots den gick jag upp tidigt imorse för att jobba utsläpp+ på Böke. Mamma mockade dock till Mannni så det var bra, ingen ridning idag. Men på måndag då händer det saker ska ni se...

Sitter vid min stationära dator som är för fin. Saknar mitt photoshop, böl tills det blir en stor ful pöl.



Ska gå ner och titta på älskade Gyllene tider dokumentären nu!!!11!1!!!!!1!!

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Sv; Förlåt, ska bättra mig! Men jag saknar faktiskt också smörjfikan!



    Aa det var någon polisryttare Magnus, vett inte mer än så xD

    2011-01-09 | 18:44:25
    Bloggadress: http://lovisabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: