josefinolovisa

Jag lever faktiskt!

Kategori: Lovisa

Yesyeees, jag lever. Dessutom så gör jag faktiskt annat på Bökeee än att mockar till min panni. Haha, känns som att jag alltid råkar göra det när min bloggkompanjon JoseF bloggar. Men ja,nu vet ni iallafall att jag lever och jag mår alldeles utmärkt! (En sak som måste tilläggas här: Alltså ingen förstår hur snabb jag har blivit på att mocka spån. Värsta racermockningen ju, men extremt FINT!)

Nä, nog om mockning. Vi håller just nu på med värsta röjkriget på msn. Vår vän ItalienarN tror att hon är omöjlig att slå. Synd för henne att jag vinner över henne hela tiden... Jaja, jag är lite smartare kanske? Men hon är gullig ändå! Det är faktiskt ganska skönt att skolan börjat igen, känns bra att min lilla hjärnis får jobba. Det behöver den för att hålla igång. Jag ska bli veterinär och JAG VET att det behövs bra betyg. Jag tror att jag har hört det 12297584753294958573048 och några gånger till. Men jag hoppas jag fixar det, heheheheheheeh. Dessutom är det ball på bökee. Vi måste liksom ta vara på denna tiden och verkligen njuta. Tänk när det är över! SNYFTSNYFT! Nu vill jag inte böla längre. Jag gör ett streck som piggar upp mig!

Ohhhh vad allt känns bra nu igen. Jag ÄLSKAR strÄck! Idag såg jag det finaste jag någonsin sett! & nej, inte Drumlin Lad(även om det är svårt att vara finare än honom) utan JoseF´s segerdans. Den var så vacker. Helt ärligt blev jag nästan tårögd! Det såg ut som en höna som var på väg från ett disco typ. Alltså sååå himla svårt att beskriva men den glädjen hon utstrålade! ENORM! Kul att hon blev glad för photoshop iallafall! BBY<3 Nu är det HÖG tid för:

Så, nu orkar jag inte skriva mer. Det börjar glöda under tangenterna så det är HÖG tid även för mig att sluta. AJ, nu gör det riktigt ont. Bränner snart sönder fingrarna... Ni får ha det så jäkla bra alltså!
PUSS








Kommentarer


Kommentera inlägget här: