josefinolovisa

JOGGA

Kategori: Lovisa

Jag är helt slut... Idag red jag och min fina vän Josef ut barbacka i soooolen. Alltså vårkänslor till maaaaaaaaaax! Utan täcke när vi red, utan täcke en liten stund i hagen. HEJ D-VITAMIN<3 HEHEHEHEHE
Vi red först ut till sommarhagarna. Det gick! Snön var typ borta och man kan till och med galoppera där!
WIIIIIE! Ponnysarna var extremt pigga och glada. Inget ridhus, tummen upp. Dock var de så galna att vi gick ner till ridhuset sen för att trimma lite. Tummen ner... Bytte pannisar en stund också!

När jag kom hem joggade jag en runda. Nu borde jag skriva på min hälsopedagogik men jag är heeelt slut. Nä, det får vänta! Nu sitter jag och skrattar åt hur roligt JoseF och jag hade idag. HAHAHAHAHAHA SÄGER JAG BARA. Vår humor är så klockren HAHAHAHAHAHAH
NI KAN FÅ EN BILD PÅ EN ROLIG SAK HAHAHAHAAH
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSintePUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: