josefinolovisa

kära läsare

Kategori: Josefin

Här från en grå soffa sitter jag och bloggar. Hostar och tränar magmusklerna, seriös träning. Jag har fixat en riktigt bra överraskning till er som kommer på bloggen snart. Missa inte det!

Förutom den fina, härliga sjukdomen jag har råkat ut för så är det bra med mig. Saknar en fin ponny, kan se att han står i sin box på Böke och saknar sitt problem. Jag menar, vad vore han utan det? Bara en vanlig ponny... Hur kul är det?

Nu ska jag precis som ni vänta med spänning tills överraskningen kommer hihi. Jag ska också sitta och skratta åt några patetiska saker, sånt man gör en torsdags kväll ni vet.

Upd. Glömde ju gratta min bästa tjaj&bloggkompanjon LovICE och hennes ädla springare till första placeringen i dressyren idag, vad var det jag sa?..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: