josefinolovisa

kul

Kategori: Josefin

Just i detta nu blir jag så fullkomligt ägd i Röj flaggor så ni förstår inte. Min motståndare i detta obegripliga spel är en vis flicka vid namn Lovisa. Annars har väl kvällen varit bra. Jag har shottat hostmedicin och vi har fått en ny header, den är väl söt? Hanna fixade den till oss, till helgen ska vi nog ut på ett uppdrag med henne vilket antagligen kommer resultera till roligheter i bloggen.

Sista lovdagen idag annars, för imorgon är det studiedag. Då ska jag studera saker med min bästavän Elin. Nu skulle bara veta vilka studier vi håller på med, dem kommer förändra världen. Varför vara smart när man kan vara streetsmart?

Bloggen är inte klar men orkar inte fixa med det nu.

OKEJ BARA SÅ NI VET JAG HAR JAG FATTAT HUR MAN SPELAR NU! Så nu kan alla som inte velat förklara för mig när jag inte fattar dra er i tacosås. För jag förstår om någon förklarar!

Borde inte publicera detta inlägget, men gör det iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: