josefinolovisa

love you duschgubben?? lyckan kommer till den som ler. CRAZYY BANANZZZZZZZZZ

Kategori: Josefin

Inte för att klaga eller så, men jag är fortfarande sjuk och det s-u-g-e-r. Kunde inte åka till Gilbert idag iheller, saknar honom. Saknar att kunna vara ute. Har inte lämnat huset på snart 5 dagar, hur kul? Det som gör mig glad om dagarna är när MVT visar ett avsnitt av The City som man iallafall bara sett 3 gånger innan... Sen har jag lyckats förstöra min dators högtalarhål?(haha) på något konstigt sätt i mina feber yror.

En bra sak är dock att Gilbert fick nya skor med broddhål idag så nu kan vi ut och busa i snön. Han har vilat 5 dagar nu, ska vila imorgon sen hoppas jag kunna rida på fredag. Tack till meine mutter och Anna som tar hand om Manni!


awh, min charmiga pownie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: