josefinolovisa

oheoh flygplan

Kategori: Josefin

Det förvånar mig att mitt humör inte är bättre ikväll efter att jag tillbringat en timme görandes det jag har så mycket hatkärleks känslor till så jag vet inte var jag ska ta vägen, nämligen äta. Kommer hem och läser på ett antal bloggar att det är ''nya'' stjärntecken? Vaddå nya? Man kan inte bara ändra stjärntecken sådära! Glöm i mitt liv att jag ska vara tvilling, jag är född kräfta och kommer alltid att vara. Som min vän Elin sa ''Det känns som att någon berättat för oss att vi är adopterade''. Det känns nämligen väldigt jobbigt, osäkert, som att inte ha någon stabil punkt i tillvaron...

Min dag var annars bra, tack. Min ponny är dock inne i någon fas, KOM JUST PÅ VAD DET ÄR. Han är ju tretton nu, tonåring... Iallafall så red jag och Lovisa ut som hon berättat redan. Jag kan ju vidare berätta på det att Gilbert hade spel och gjorde några specialare så jag bestämde mig för att det var bättre fly än illa fäkta och hoppade av i hoppet eller nåt. Om det var ett klokt beslut eller icke kom jag faktiskt aldrig fram till.

Nu känner jag att detta blev ett mycket längre blogginlägg än jag tänkt mig och att jag egentligen borde skriva hälsoped. eller något sådant.

Hej



Cause girl you're amazing just the way you are

Tyckte jag var lite rolig där, hatar förövrigt den låten.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kolla moroten

    2011-01-20 | 21:38:41

Kommentera inlägget här: