josefinolovisa

SERIÖST!

Kategori: Lovisa

Idag får ni, mina kära bloggläsare, ett seriöst inlägg! KORS I TAKET HUH?
Idag blev det inte mycket häst för oss i skolan. Vi hade vanliga lektioner på morgonen. (Därifrån ni
fick den extremt lätta och okomplicerade frågan i förra inlägget)

Efter lunchen åkte vi till NFU där vi började kursen Estetisk verksamhet. Låter faktiskt som det kan bli riktigt roligt, tummen upp! Innan vi tog bussen in där, mockade jag såklart till min lille älskling! Han måste ha det finast, annars mår inte jag bra. Först tänkte jag åka tillbaka och trimma panni lite men jag hoppade över det. Han fick vila, kändes lite onödigt att åka tillbaka till Böke. Alltså skildes jag och Frugan efter NFU....

Min kära Mimilim(Mamma) är på IKEA. När hon kommer hem blir det pannkakor! Det behöver jag efter min joggingtur, duktig jag är vavavvaava? Nu ska jag sätta på lite bra musik och skriva lite på mina inlämningar.
Det har varit en bra dag idag, trots att jag bara har klappat på Laad lite och inte ens ridit. Men jag överlever nog hela denna dagen också!
PUSS på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: