josefinolovisa

why so serious?

Kategori: Josefin

Så tidigt som jag var hemma från skolan idag har jag inte varit på länge, anledningen till det var inställd estet eftersom dem har studiedag på nfu. Väldigt skönt att kunna ta bussen 12.37 och slippa oroa sig för att bli förbi körd på en mörk kall hållplats vid väg 108 (jobbigt)... Sen så har jag kört bil idag också, först hem typ halvvägs från Klågerup sen ut till Dalby och tillbaka.

Nu ska jag sluta detta extremt tråkiga inlägg med att beskriva min besvikelse till dig som kommenterade på Jessicas blogg för en månad sen att hon absolut inte ska starta en ny blogg med mig och Lovisa för då kommer det bli oseriöst. Blahblahblah, jag kan vara seriös tro mig. Du ska inte säga något förrän du sett min serious face, HA! Om jag hade varit en skrytare hade jag kunnat skriva ut massa bra och SERIÖSA saker jag gjort/gör men känner inte för att ni ska sitta här och läsa en lista med över 100 punkter HÖHÖ.

Blev lite rörigt där nu men ni fattar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: