josefinolovisa

1. Skitsamma! 2. Skitsamma! 3. Inte skitsamma men ändå... Skitsamma!

Kategori: Josefin

Kom hem nu precis från student, Sofia gick ut från Spyken. Åkte nästan direkt från skolan till utspringet, hann bara hem om och byta lite kläder och mina fräscha blöta strumpor.

Känner mig annars allmänt tillfreds med livet nu, imorgon är det skolavslutning på Böke och efter det student pardeeeey här hemma. På tal om avslutningen imorgon hade jag tänkt komma i typ hästkläder (vi ska släppa hästisarna på bete innan på morgonen) men dresscoden var enligt Amanda och Lovesesé klänning... Så jag har tagit fram min avslutningsklänning från förra året och den får duga, får ha mina kära converse till iallafall så det blir nog bra.

Sen fick jag reda på lite betyg idag, gjorde också ett kompletteringsprov till matte a så jag får VG i betyg, f1 skönt men nästa år får det bli tuffa tag med matten...

Nu ska duscha och sen sova, känner på mig att jag kommer sova bäst inatt.
Ha det superdupermega fint!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: