josefinolovisa

Den finaste i min närhet

Kategori: Lovisa

Jag älskar dig.

Mamma kommer hem imorgon och förhoppningsvis blir allt lite lugnare för mig då. Allt är kaos och jag saknar Mammi som kan hjälpa mig med allt, alltid. Helt sjukt var ens mamma gör mycket för en utan att man tänker på det... Jaja, mitt liv flyter på som det ska, trots lite kaos varje dag. Cyklar till Lad på morgonen, släpper ut honom och Loppan, cyklar till jobb. Efter jobb cyklar jag till stallet igen, tar in hästarna och fixar allt som ska fixas. Cyklar sen och äter, oftast hos mormor och morfar. Cyklar sen hem, sover och sen är det samma sak next dayyyy. Ja, men lite mysigt är det ändå att vara ensam hemma! Bara chilla och få soffan för en gångs skull haha. Nä nu ska jag gå och lägga mig, helt sjukt trött. Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: