josefinolovisa

hela året har jag väntat på juni, juli, augusti. Allting verkar lättare då

Kategori: Josefin

Tror nästan alla skåningar som följde Big brother är lika ledsna/besvikna idag som jag är över att Martin inte vann igår.

Idag måste jag få gjort lite saker, har tagit ut sommarlovet en aning i förskott fast jag har saker kvar att göra. Sen måste jag packa till imorgon och det kan ta ett tag...


Tror jag glömt berätta att jag och Elin var med i en polisjakt (kan det heta så?) för några dagar sen. Och gissa var, jo i Genarp... Hahaha, lite kul var det iallafall.

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    haha ja det var en jäkla massa poliser i hela genarp nån dag förra vecka? Varför det egentligen? xD

    2011-06-06 | 11:59:02
    Bloggadress: http://juliaolovisa.blogg.se/
  • elin säger:

    du får nog förklara att vi bara såg den, det va inte vi som orsaka den...............

    2011-06-06 | 15:29:20

Kommentera inlägget här: