josefinolovisa

Jag vill hitta rätt men jag ser bara fel, jag blir aldrig nöjd.

Kategori: Josefin

Jag och Elin åkte in till Lund idag för vi skulle träna, det slutade med att vi shoppade och åt på mcdonalds istället haha.... Det är okej bara för att det är sommarlov. Vi köade in till Ginas rea bara för att, köpte en blommig blusliknande sak som var fin. Blev ett par byxor från Pieces också, halva priset och dom var också fina.
Sen åkte vi hem, dog lite på 166:an för att sedan återuppstå och undra hur snygg en kille egentligen kan va???

Nu är jag hemma, eller jag har varit det ett tag. Imorgon ska jag ta en tur till Minnesberg för att hälsa på en djurig tjej och på lördag ska vi vara funktionärer i Skabersjö. Har inte sett en häst på fler veckor känns det som, så det ska bli kul!

Nu tänkte jag kolla igenom lite körkorts teori, fast det kommer nog förbli bara en tanke.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: