josefinolovisa

Jahopp

Kategori: Lovisa

Ja, så var ettan avklarad. Härligt med sommarlov men ändå sorgligt på något sätt. Jag kommer sakna vardagen lite faktiskt. Det kan tyckas vara jobbigt att gå upp 6 varje morgon, att ta bussen 7 i regn och rusk. Men inte i mitt fall. Jag har något att längta till på skolan, fina vänner och världens finaste och bästaste ponny. Hur många sitter och skriver nationella proven och tittar ut på sin ponny? Inte många iallafall. & eftersom han faktiskt är en stor inspirationskälla i mitt liv taggar det mig, till tusen. Det är han som motiverar mig till skolan. Hade jag inte haft Lad hade allt varit annorlunda. Jag hade absolut inte gått ut med de betygen jag fick idag utan honom. Jag hade faktiskt MVG rakt igenom, alla kurser. ÄR så himla glad, helt sjukt. Fick faktiskt dessutom stipendium för bästa betyg! Wiiie!!!
Jag älskar dig, världens absolut bästa

Jag åt buffén med världens finaste Josefin, Amanda och Jessica. Hoppas verkligen att denna sommaren blir härlig! Känns verkligen som det, jag ska ha Lad hos Amanda hela juli, härliga sommar! Imorgon åker jag till Lee i Ystad. Ska bo där några dagar med LAD´N. Sen blir det Malmö Ridklubb till juli när vi åker vidare! Lad ska ut på turné, hehe. Ska även jobba lite men när jag inte jobbar blir det chill med fina vänner. Campa på falsterbo ska vi väl också få in tjejer?

Vet inte vad som händer ikväll, kanske fötter? Hahahah låt mig skratta åt mina egna skämt, hahahahahaha! Nä men får väl kanske ringa MAria och fråga vad hon ska hitta på. Den som lever får se... Ha det så bra!
PUSSPUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: