josefinolovisa

Leva med det resten av ditt liiiiiiiiiiiiiv

Kategori: Lovisa

Idag har jag inte gjort mycket, ganska skönt faktiskt! Har fixat fint till favoriten, sen släppte jag och MAria ut dom i hagen. Jag cyklade till murmur och fick lite maaaauuuud. Sen följde jag med upp till stången och idag var det barnens tur. Mina två kusiner kom dit och vi spelade lite på chokladhjulet! Mina kusiner fick dock mina tre vinster, snäll huh? Sen var klockan halv 4 och då cyklade jag till stallet igen, tog in hästarna och lät dem äta. Medan dom vilade lite fixade jag fint i transporten. Ut med djuren igen vid 5 sen cyklade jag hem. MAria tar in dem vid 8 ikväll igen, great!

När jag kom hem duschade jag och sen fick jag ett LOVVISARYYYCK! Om du läser detta Mimilim så måste jag säga att jag verkligen beklagar sorgen över din hortensia. Jag tror nämligen att den är död... Men jag har vattnat den, ifall den skulle få för sig att vakna upp igen (Ja, jag tog den till vasken eftersom det är hål i krukan) Men jag har iallafall vattnat ALLA blommor, dammsugat hela lägenheten, startat diskmaskinen och gjort sådär fint i köket som bara GUUUUMELUUUM kan! Sen har jag städat mina garderober, duktigt huh?!?!!! Jag saknar dig mimelim, men jag sköter hemmet, du kan vara luuugn!

Nu ska jag laga lite mat. Idag bjuder huset på köttbullar och makaroner. Med ketchup om man vill lyxa till det.
PUSSPUSS

Min favorit, kärlek till denna underbara(L)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    men du e ju sa duktig gumman, sjalv e jag ju i Grekland och bara latar mig.Ja, vi promenerar ju faktiskt riktigt mycket har ocksa:) Vi har det toppen, men saknar dig! Puss!

    2011-06-26 | 19:25:25
  • Anonym säger:

    2011-06-26 | 19:25:55
  • Anonym säger:

    2011-06-26 | 19:26:51

Kommentera inlägget här: