josefinolovisa

Living out my dreams...

Kategori: Lovisa

Är precis vad jag gör med denna ponnyn. Vilken energi jag får av honom. Han är hela min värld.

Idag har det varit en sån perfekt dag, allt har i princip blivit så som jag velat. Och eftersom jag varit med världens finaste Maria hela dagen så har det ju gjort allt lite bättre än vanligt. Älskade kompis, jag vet precis var jag har dig, alltid. Vi har varit i Dagstorp och kollat på tävlingar, snacka om att jag blir sugen... Vill tääävla nuuuu! Har ingen inplanerad men när min lilla Mimelim kommer hem får vi ta och anmäla till någon! Och eftersom jag inte har någon tävling på G så vilar Lad helt nu. Lite semester får han också ha! Det förtjänar han, min fining. Jag och Göööd (min bror) åt hos Papi, sen släppte han mig på stallet igen och jag tog in hästarna och fodrade. Borstade också min fina en bra stund. Mysfaktor 1000+

Nu är allt som det brukar vara här hemma. Gööd sitter på sitt rum och jag på mitt. Datanördar jaooooo. Funderar på att unna mig lite popcorn eftersom jag faktiskt varit väldigt aktiv idag. Duktigt huh? Nä, nu har jag inget mer att skriva. Ni får ha det så bra alla bloggischläsare.
PUSSPUSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    skont att lasa att du har det bra gumman! Puss mamma

    2011-06-28 | 14:16:58

Kommentera inlägget här: