josefinolovisa

babababbaaabaaa

Kategori: Josefin

Är faktiskt lite taskig mot er läsare nu, ni har blivit så duktiga på att kommentera och jag väger upp genom att knappt blogga. Men idag har jag haft en anledning, har varit helt otroligt irriterad hela dagen så om jag hade bloggat lite tidigare hade det i stort sett blivit ett inlägg där jag hade ordspytt på allt och alla.

Hoppträning idag på skolan. Hade Samorine den tjocke, hon och jag var inte riktigt överens idag. I kombinationen hoppade hon studs och jag höll nästan på att få bjuda på kaka. Men trots detta och något utbrott när hon absolut inte ville rygga klarade vi det faktiskt helt okej. Ska rida henne både imorgon och på fredag, undrar vem som är gladast, hon eller jag... (Obs, inte ironi från min sida)

Sen hade jag utvecklingssamtal och det var väl höjdpunkten på denna dagen, då förstår ni säkert hur illa den var. Det gick iallafall jättebra och faktiskt får jag tillåta mig själv att vara lite stolt över mig.

Nu ska jag sova och tur är väl det.


Hahaha, men titta så fult. En glad liten Josefin och en söt stickelhårig ponny som antagligen var anledningen till varför jag föll för Gilbert... Stickelhåriga ponnyer i mitt hjärta.

Kommentarer

  • gunilla säger:

    Söta båda två!!!!!!!!!!!!!!

    2011-05-12 | 13:54:46

Kommentera inlägget här: