josefinolovisa

gangster

Kategori: Josefin

Hann bara precis komma hem och byta om innan jag åkte med till Lund för att se när Jonathan och Sofia skulle på studentbal. Riktigt kul var det faktiskt att se alla fina klänningar, jag vill också gå på bal...

I skolan hade vi programridning för en dressyrdomare, jag hade Samorine och red kortprogrammet. Det gick helt okej, fick positiva kommentarer så jag får väl vara nöjd. Sen satt jag och var protokollskrivare, det var faktiskt intressant och jag lärde mig en del.

Nu borde jag sätta på en film och sedan analysera en filmscen till svenska uppgiften, känns inte alls kul då jag redan vet vad jag ska få för betyg och det är jag bara pissed på... Men struntsamma, bara 4 (!1!!!!1!) dagar kvar för mig i skolan så jag får le och se glad ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: