josefinolovisa

GRATTIS ELIN

Kategori: Josefin

Idag fyller min allra bästaste bästa vän Elin år, bara sexton år dock men inte hennes fel att hon föddes ett år för sent... Bara för att det är hennes födelsedag tänkte jag tillägna ett inlägg till henne.

Jag och Elin har inte varit bästa vänner i hela våra liv även om det känns som det ibland. Vi lärde känna varandra tvåtusenåtta tror jag... Iallafall så passade hon Gilbert åt mig, stort ansvar så det var hon nog stolt över. Sen lärde vi känna varandra mer när hon började vara uppe på Ledholmen med dom coola tjejerna. Och från den tiden fram till idag har vi alltid varit bästa vänner, mer eller mindre i vissa perioder men livet blir inte alltid som man tänkt sig.

Vi har gjort mycket tillsammans, med både skratt och tårar inblandat har vi tagit oss fram i livet på vårt eget sätt.

Grattis Elin min bästa vän, I love you!


Livet på en cykel.......


Elin med pojkvän och favoritmatstället på huvudet.....




hehejosse & hehelin forever!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: