josefinolovisa

http://www.youtube.com/watch?v=u5aIvNAo22g

Kategori: Josefin

Visste ni att...

... detta är bloggens femhundrafemtionde inlägg?

... jag och Lovisa kommer blogga som bara den nu sålänge ni fortsätter vara lika bra som ni varit förra veckan?

... just i detta nu sitter jag och svara på instuderingsfrågor angående djurskyddsbestämmelser?

... innan åt jag pannkakor, det var gott men nu är jag fätt mätt?

.... det regnar idag och det är måndag? Hur underbart?

... jag såg just att jag skrev fyra punkter här ovanför men orkar inte ändra?

... jag ska fortsätta med pluggandet nu?

... jag antagligen inte kommer blogga mer ikväll?

... visste ni att nu skriver jag hejdå?

upd. haha, såg nyss att det bara var 549 inlägg. 548+1 är likamed 550 säger hon som ska läsa matte c... Hejhej smart tjej!

Kommentarer

  • jessica andersson säger:

    sv. meeen gah! tror du verkligen jag sparar en sån kränkande kommentar.. icke! :) det sa jag ju i klassrummet att jag hade tagit bort den ? :P

    2011-05-16 | 19:28:46
    Bloggadress: http://swejumpers.blogg.se/

Kommentera inlägget här: