josefinolovisa

rttttttedt 8uiuy6ttrtyyyu

Kategori: Lovisa

Josefins idé var super! Rubriken klar på mindre än två sekunder. Idag var det dagen med stort D. Träning för Maria Gretzer... Först hade vi teori en timme för att sedan göra iordning hästarna. Två grupper hoppade, 5 i varje. Lad var mycket duktig! Red fram mycket och hoppade fram på volter. Sen hoppade vi en liten bana! Fin ponnybus(L)

Jag borde verkligen städa nu men jag orkar inte. Mycket, nä lite, roligare att sitta här. Imorgon ska lilla panni skrittas eller bara promenera. På onsdag är nationella prov i engelska och sedan är det markarbete för Freddeboi följt av utvecklingssamtal efteråt... Om jag har varit en snel tjaj återstår och se. Mycket roligt på G och i helgen blir det antagligen terrängträning. GILLA skarpt!
Nu ska jag städa lite innan jag hoppar ner i sängen för att se BB. Har blivit lite beroende, känner att Amanda och Embla har övertygat mig haha...
PUSSPUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: