josefinolovisa

Sitter här i min ensamhet...

Kategori: Lovisa

Jag sitter här och chillar genom livet. Josef rider lektion och jag hör Karins ljuva stämma nere från ridhuset. Eftersom Lad inte är på Böke ännu så kunde jag inte rida min lektion idag. Hämtar honom ikväll! Har precis strött boxen, 3 spånbalar=Mysigt! Nu ska jag fixa lite på vinden. Ser ut som där varit ett bombnedslag med alla mina täcken haha. Men sen när det är gjort är nog Josef klar och då kan vi chilla vidare tillsammans.

Om jag tar bussen 15.00 eller 16.00 är fortfarande ett mysterium. Det beror på om jag kan få börja stalltjänsten lite tidigare. Spänningen stiiiiger.... Allt är helt tomt här nu efter VMet. Skriver man så? VMet? Haha jaja, nu ska jag i alla fall gå.
PUSS


Bild på en kändis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: