josefinolovisa

Skola, Stallet och kalvinknatet

Kategori: Lovisa

Åkte hem vid 13.00, efter att jag och jessica fyllt på vatten i hagarna. NAJS! Tänkte åka direkt ut till Lad´N men insåg att det bara var onödigt eftersom han ändå var i hagen och jag inte hade något att göra. Åkte hem, tog en mauda (macka) och chillade en liten stund. Sen cyklade jag ut till honom och gick en halvtimme. Han vilar idag, taggar rättare sagt.... Busig var han iallafall, liten hingst! Sen cyklade jag till pildammsparken. Min kusin skulle springa kalvinknatet. Duktig var hon! Fick såna flashbacks, vill också springa haha (A)
Malmömästerskap i sexan, kvalet:
FINALEEEEEEEEEEEEEEN:
Det var min dag lite kortfattat. Nu vet ni att jag lever!
PUSSSSSSSSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    grymt bra!

    2011-05-18 | 21:40:11

Kommentera inlägget här: