josefinolovisa

wjscaklDKQWÄSLC,X

Kategori: Lovisa

Håller med Josef till 95 procent. Ohärliga tisdag... De där 5 procenten är kvällen. Tur att man har en ponny som får en på så mycket bättre humör. Han var mycket fin idag, tog några små skutt bara för att känna på honom! Han är seriöst mannen i mitt liv. Han är hela min värld... Idag är det exakt två år sen han flyttade hem till mig för att vi skulle få ha honom på prov i några dagar. Älskade kompis(L)
Fick även reda på att min första ponny Verona är uthyrd till en ridskola i Karlskrona idag..
Lite tråkigt att en så fin ponny hamnar där men snart är hon ju tillbaka på Fenix. Dessutom
tror jag faktiskt inte att hon bryr sig särskilt mycket. Hon är glad så länge hon får uppmärksamhet!
Fina ponny!
Min första lokala någonsin. Hösten 2006! Veronis(L) Hade precis fått henne här, ett litet krutpaket!
Sista dagen men henne...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: