josefinolovisa

944

Kategori: Lovisa

Mums vilket fint inlägg. Det 944e och jag som älskar fyror blir ju glader.

Var hos min hest innan idag som var lite sur på mig. Vet inte varför, kanske för att jag inte var hos honom imorse... Kan också vara för att jag tog honom från hans maud och satte honom på gången för jag skulle mocka. Eller så var han inte ens sur, bara lite trött och mätt. Fick den känslan men eftersom jag icke red så kan jag inte avgöra till 100% Haha, söt i alla fall och det är ju det viktigaste.
Nog pratat om hesten. Fast eftersom det i princip är det enda jag gjort idag så har jag inte så mycket mer att berätta för er. Har varit runt i lite olika ointressanta affärer men annars mest chill. Just nu försöker jag övertala my brother att fixa DEAR JOHN (hahahahahahaahahah) till mig men han verkar inte lika entusiastisk. Sorgligt men sant men eftersom jag är en så bra syster och även ganska skillad på att fjäska, ska jag nog få honom att följa min order.
Nu ska ni kanske få slippa mig denna lördagskväll.
PUSSHAAAAAAAAAAAAAAAAAI

Kommentarer


Kommentera inlägget här: