josefinolovisa

Dagen har inte varit nådig

Kategori: Lovisa

Träningsvärk så att jag nästan har bölat vid vissa tillfällen och folket på bussen har kollat konstigt på mig när jag stapplat mig fram mellan sätena. Märks verkigen att mina snabba muskler aldrig får arbeta nuförtiden... Tänkte fört skippa att rida pga smärta hahaha men jag såg Lad i hagen och fick genast tänka om. Han sprang runt och brallade satan i det! Trodde han skulle springa genom staketet men han höll sig innanför! Vila i två dagar är inte bra för min gosse! Red ut med mitt djur, och ja, med hästarna förstås! MYYYS

När jag kom hem skulle jag fixa mat själv. Jaja, tänkte jag, inget svårt. Mitt första förslag: Pannkakor! Oh nej ingen mjölk... Mitt andra förslag: Omelett, oh nej inga ägg. Jaja, men det får väl bli fil och flingor då! Ingen fil... Hahahah failad jag kände mig... Nu börjar favoritprogrammet!!!!!!!
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: