josefinolovisa

En lite såhär halvful torsdag i november

Kategori: Lovisa

Tur man har en häst som livar upp stämningen i alla fall. Han var fin.se idag. Är hemma ensam och min middag har bestått av fil och flingor. Mums... Hade jag haft en godispåse eller typ 10 meter till stallet hade det varit väldigt mycket roligare. Jaja, stallet är jag i om mindre än 12 timmar igen så jag ska inte böla. Om jag går och lägger mig nu så går det ju fortare. Där är heller inget roligt program på TV på torsdagar. Väldigt onajs om man frågar mig. Idag hade vi mattetest och det gick inte bra. Bölar. Inte katastrof men inte bra, ahhhhhh! Tur det bara var ett litet test och inget superduper viktigt prov! En sak som är bra är att det är fredag imorgon. Det betyder helg och det betyder sömn. Måste sova denna helgen, fyyy vad skönt!
Nu ska jag sluta klaga och istället tänka på när jag sitter på min panni imorgon.
Helt sjukt vad jag kan längta efter att få rida Lad. Såå fin!
En bild på meningen med livet (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: