josefinolovisa

Idrottsdag och vi har köttat och failat

Kategori: Lovisa

Josefinolovisa (och hela klassis) har som sagt varit på idrottsdag idag i Lund! Jag själv var inte superbegåvad imorse... När jag och Linnea kommer fram till Lund, hoppar av där vi ska så ringer jag djuret. Vilken buss ska vi ta nu, till själva idrottshallen? Två eller fyra säger hon, det är bara två hållplatser från. Jaha, säger jag och buss nummer fyra kommer mot oss, great! Vi hoppar på och ju längre vi åker desto mer osäkra blir vi. Hmm, det var ju bara två hållplatser bort, vi har åkt fyra... Modiga Lovisa tar sig i kragen och går fram till chaffis:
Lovisa: Går denna bussen till Victoriastadion?
Chaffis: (Suckar djupt och kliar sig i huvudet) Andra hållet...

HAHAHA på det och vi hoppar av bussen. Som tur är kommer fyran mot andra hållet direkt så så sena blev vi inte! Vi köttade i alla fall sönder och jag hittade den där tävlingsmänniskan i mig igen, som jag inte känt sen senaste idrotten på slottis. Underbart men sjukt vilken vinnarskalle... Haha kul har det varit!

Åkte till Böööke sen, mockade FINT idag, extra fint eftersom jag hade så himla dåligt samvete över att jag inte var hos honom igår! Storm och så kom han in redan 12, stackars ponny! Han verkade dock inte ett dugg bekymrad. Mest överspeedad och glad och vi gillarT! Han fick i alla fall finmockat och ny spån! Borstade och gick en runda. Myyys.

Nu har jag varit den duktig flikka och skrivit massor av arbeten. Mums
Nu ska jag duscha sen sova, den stora frågan är: Sovmorgon eller inte imorgon? (Sovmorgon = 7.00, icke sovmorgon = 6.00)
Jaja, ni skiter väl i vilket.
Puss haaaaaj
PS. Jag har hittat tillbaka till mina streck, fina va? DS.
PS2. Vad står PS och DS för? DS2.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: