josefinolovisa

Jag bloggar allt vad jag kan och hinner

Kategori: Lovisa

HEEEEEJ LOVICE IS BAAACK!!!
Har just nu finishat en engelskläxa och går nu över på svenskan. Antiken är braa! Jag har superduper mycket nytta av att veta vad som hände 500 år f. Kr. (Före kristus för er som icke fattade min coola förkortning) Såååå taggad! Har ju dessutom kollat Alone mother searching i pausen mellan mina läxor så mitt liv går i 1900. Jag ska inte klaga! Trimmade panni lite i paddockan idag, MUMS! Nyklippt dessutom. Han var så sjukt snäll igår, när jag klippte huvudet stod han blixt stilla och bara chillade. En redig stekare har han blivit. Han har dock chillat sig genom hela livet men just att klippa huvudet tycker man borde bryta chilleriet (HAHA) lite. Jaja, najs i alla fall. Imorgon ska jag knoppa honom för det är exteriörbedömning! Spännande. Nu måste jag läsa om Homeros, Medea och alla andra coola människor. PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: