josefinolovisa

Jag vet vem jag är när jag är hos dig

Kategori: Lovisa

Lektionerna innan lunch kändes som evigheter innan det var mat. Kanske för att jag åt en apelsin till frukost men ändå. Matte är i alla fall kul och jag älskar det, wiie. Hoppträning idag! Hoppade den banan vi ska hoppa nästa vecka för Jan, stilhoppning! Hoppade den på 110 idag och Lad var finfin! Lite trött kändes han men han hoppade ändå väldigt bra! Inte i en bom på träningen, mums. På fredag är det programridning för Tomas Berlin. Fick reda på det igår så jag har en svag känsla av att jag kommer faila stort. Har i alla fall anmält mig till LA:1 men har inte trimmat dressyr på ett bra tag så vi får väl se hur det går... Men nu ska jag inte böla för det. Måste duscha eftersom världens bästa program börjar om 25 minuter! BRÅDIS med andra ord.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: