josefinolovisa

Morgonpigg...

Kategori: Lovisa

...eller inte!
Jaja, vad gör man inte, måste ju trots allt upp! Ponnyn var fin igår på träningen, riktigt jätte faktiskt. Känns skönt när han skuttar över 130 lätt, precis som han gör det varje dag. Puss på fining. Red utan sporrar och han kändes såå himla fin! Fortsätter kanske med det!
Hade nästan glömt hur mörkt det är när man går upp klockan sex, har ju haft sovmorgon varje denna veckan. Men nu är det som det ska, jag sitter alldeles lonely uppe. Går typ tjugo i sju, fortfarande helt lonely. Men det är rätt skönt så jag ska icke klaga! Nu måste jag gå. Frågan är: Ska jag ta en tröja till och inte frysa på stalltjänsten, eller ska jag skita i det och frysa, men inte svettas ihjäl i klassrummet? Svårt val men tror jag löser det...
Orkar inte göra bilden större heheeheheheh

Kommentarer


Kommentera inlägget här: