josefinolovisa

tävling!

Kategori: Josefin

Första tävlingen för mig och Sessan idag, hoppade 90 cm (bed.A) i Sydslätten. Red felfritt och fick en rosett så Sessan kunde vara lite stolt hehe, duktiga hästen. Skönt att inte ha en hästblogg så jag slipper skriva en lång utförlig text om hur det kändes på exakt alla hinder... Vi var lite sugna på att efteranmäla till 1 meter också men sen bestämde vi oss för att det var dumt om det skulle gå sämre i den klassen, bättre att avsluta med en bra känsla. Nu ska vi trimma hela vintern och tagga inför nästa säsong! Hade med mig Lovisa som lite hästskötare och det var kuuuul, tack för hjälpen.

Nu ska jag ut med Insa på en snabb pw och göra mina dagliga sit-ups. Idrottsdag på måndag, det gäller att vara fit for fight!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: