josefinolovisa

Fina Mimilim, Panni, CC, Norris

Kategori: Lovisa

Hej kära blogg!
Känns som det var dags för ett litet inlägg såhär på kvällskvisten. Jag ska sova efter detta, då kan ni tänka er hur trött jag är. Är trött hela tiden faktiskt och det har jag varit sen jag kom hem från Holland. Haha den resan sög musten ur mig om jag säger så, spänning! Har i alla fall tävlat idag! Gick jättebra och han hoppade så sjukt fint hela dagen. I första klassen var han väldigt framåt men lydig. Red bara en ganska lugn nolla men han var ändå placerad trea! Fina LadN! I andra klassen var han också pigg och fin och vi nollade grunden och på sista i omhoppningen så störde jag honom så han petade bommen. Kände hur hela hans koncentration bara bröts så touchade han den så den rullade av. Annars hade han varit tvåa där också! Men han var jättefin och jag får inte klandra honom. Han river i princip aldrig så vad finns det att klaga på? Lite sur på mig själv bara och det får man vara...
Sov hos min älskade vän CC inatt, alltid lika mysigt med henne i Norris! Imorgon äre måndag mhhhh (igen) Aja, palla wAJNA! Om en vecka är det höstlov och det är välbehövt om man säger så.
Puss
Sen vill jag även säga att jag älskar min lilla Mimilim som kör mig överallt! Vad skulle man gjort utan sin mamma? Jag hade nog inte klarat mig många timmar! Hon har i princip lärt mig allt jag kan i livet, fina älskade söta och gulliga MIMILIM! Fin bild tycker jag i alla fall! Hoppas inte MUrre dödar mig för den nu! Det återstår att se men hon brukar vara ganska snäll! (& ja, Lad var knoppad idag, fint va? Hade inget att göra när jag väntade på mamma imorse!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: