josefinolovisa

jag ser inga gnistor

Kategori: Josefin

Just nu vill jag köpa nya kläder, helt galet shoppingsugen. Får nöja med mig att titta på nelly.com och tänka på att jag använder ridkläder typ 85 % av min tid, lite sorgligt men sant. Något jag iallafall måste köpa är ett par hörlurar, har sprängt tre par dom senaste månaderna och nu är jag både halvdöv och utan hörlurar. Är verkligen sämst på att vara försiktig med tekniska saker, dom har typ inget värde för mig haha.... Icke bra.

Idag tog jag och Amande en tur ut i sommarhagarna med hästisarna, känns lite som att det blivit vår grej på tisdagar. Men det var härligt! Imorgon ska vi hoppa och det vet man aldrig hur det går, vi hoppas på bra.

Nu ska jag ta mina rokkisar och gå och lägga mig, i sängen alltså. Förresten, lyssnar på Gubben i lådan med Daniel Adams Ray, rättså sjukt att det var ett år sen den spelades hela tiden. Känns som det var igår... Fast nä.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: