josefinolovisa

josefin bloggar, jättebra den

Kategori: Josefin

Måndag idag vilket ibland känns lite segt, men dagens måndag var underbar! Skolan gick snabbt, sen red jag och Lovisa ut på en JosefinoLovisa uteritt med hästarna, bäst. Massa galopp och skoj och bus i en och en halvtimme hehehe. Sen åkte vi till fetto stället nr. 1 och åt kvällsmat, i'm lovin' it. Åkte hem med mamma som varit på Böke föräldrarmöte sen......

Och nu är jag hemma och har duschat. Tänkte ha lite kbk tid med seriöst plugg sen tänkte jag somna till en film. Eftersom jag var smart och tänkte lite idag och la på Sessan rätt täcke kan jag ha lite sovmorgon imorgon!!!!!

ps. Jag verkligen älskar gryta och ris, finns inget bättre när det är Böke lunch med gryta och ris. Annars går det ju bra med husmanskost - som pizza och sånt. Ha-ha dagens skämt säger jag bara.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: