josefinolovisa

Ju mer dom spottar på mig desto snabbare kommer jag blomma

Kategori: Lovisa

HEJ kära blogg!
Jag har inte glömt dig, bara haft fullt upp... Men denna lediga stunden av dygnet lägger jag på dig och jag hoppas verkligen att det uppskattas! Mitt liv rullar på även fast min snygging har tappat en sko så jag inte kan rida ute. Men annars mår jag prima ballerina. (varför säger man så? Det rimmar ju inte ens...) Denna dagen har varit ganska tråkig, precis som alla andra tisdagar. Men det var egentligen inte lönt att vi var i skolan idag. På första lektionen arbetade vi med arbeten som jag redan var klar med, andra och tredje lektionen fick vi inte vara på och fjärde var bara allmänt jobbig. Jaja, red iallafall en fining i ridhuset- mjukt underlag och då pallar hans fot det! Vet inte riktigt vad jag ska skriva, jo just det, på lördag blir det en liten malmötrip med mina fina tjajor från bööööke! IKEA och bio hahahahahah.
PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: