josefinolovisa

Lad är klippt och det är najs

Kategori: Lovisa

Skönt att bara få packa upp, vila och chilla idag! Vid halv tre hämtade mamma mig och vi körde och fixade massa ärenden. Ut till Lad! Red honom i paddocken! SÅÅÅÅÅ FIN HAN ÄR! AHHHH HADE NÄSTAN GLÖMT!!! Tog några språng också bara för att och jag kan bara säga ÄLSKA! Helt lycklig vilken fining jag har! WIIIE! På vägen hem diskuterade vi om man kanske skulle köpa en klippmaskin... Vi bestämde oss för att göra det och jag köpte en för egna pengar! Haha så vi åkte ut och klippte honom! Fin blev han men tog bara kroppen, ska nog ta benen typ imorgon! Han är som en björn... Imorgon är det skola och jag taggar. Har saknat skolan, vardagen och ja, till och med bussen! Ska nog sova nu för jag är trött! Imorgon lovar jag er ett josefinolovisa inlägg för det har ni väl saknat?
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: