josefinolovisa

Lycka i livet

Kategori: Lovisa

Skola idag och guuuud vad jag saknat det! Hoppträning också vilket gör det ännu bättre! Hoppade för Piia Pantsu idag, hon var väldigt bra och Lad gick super! La honom fel två gånger men snäll som han är flyger han över hinderna ändå! Puss på min fining! Badade honom sen, nyklippt och ren är han nu-najs. Sen när jag gick med honom när han skulle torka hade han DAMP på riktigt! Tror faktiskt att han är glad att jag är hemma, någon som pysslar med honom 24/7 och det gillar han ju! Sen mockade jag fint, mockning ala LovICE! Äntligen ser Lads box ut som den ska göra, kliniskt ren med ny spån! Nu ska jag dejta sängen för en ny dag imorgon. Och jag längtar efter LAAAD så jag går och lägger mig nu så går det ju fortare tills jag ser honom nästa gång!
PUSSSSSSSSSSSS
(Just det! Jag lovade ju er ett josefinolovisa inlägg idag! Tyvärr kunde jag inte hålla det löftet eftersom vi inte suttit vid en dator tillsammans! Jag bjuder er på dagens budord istället!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: