josefinolovisa

Matte B och bönder

Kategori: Lovisa

Idag är det ingen vanlig dag för det är bloggens årsdag. Men vi har inte blivit speciellt uppvaktade för det och jag är så besviken på er. Om vi inte får en kommentar på varje inlägg till på söndag är det slut. Så tråkigt att blogga seriöst.


Idag vad det i alla fall hoppträning som stod på schemat! Vi hoppade bana och det gick sjukt bra! Kul med lite trippelbarrar och annat annorlunda, härligt! Måste bara berätta vad som hände imorse innan jag pluggar lite till matte. Jag går upp klockan sex varje dag, bussen går till Svedala klockan sju. Imorse vaknade jag fem i sju och bara shit, jag har försovit mig en timme.... (Det har aldrig hänt innan!) Jag ligger kvar i sängen och bara fanjävlahelvetesskit. Efter två minuter får jag ett sms. Jag tänker att det är Linnéa som undrar var jag är eftersom vi alltid åker tilsammans. Först tänker jag skita i att kolla det men väljer ändå att ta mobilen. Det är från Josefin. Hon har vidarbefodrat ett sms från vär lärare att vi börjar en timme senare idag. Alltså det var helt sjukt, precis som om hon bara "oj, Lovisa försov sig idag, vi skippar första lektionen." Haha kul var det i alla fall! Nu ska jag dejta matteboken sen sängen. Längtar mer till det andra om man säger så...
Min fina <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fiine laaad :)

    2011-10-28 | 21:01:38

Kommentera inlägget här: