josefinolovisa

Trim på panni med en fin vän liggandes i gräset.

Kategori: Lovisa

HAHA Josef gick med mig till sommarhagen imorse och chillade där medan jag red! Men så att ni bloggläsare inte tror att jag är så taskig att jag inte frågade henne om hon ville rida, så måste jag bara säga att jag frågade henne! Mer än en gång så hon fick rida på min panni om hon ville! Såja, skönt att få sagt det! Lad var iallafall fin och vi gillarT! Smorde alla mina saker efter skolan så nu är sadelkammaren CC-fin igen, snart i alla fall. Ska fixa det sista imorgonbitti innan lektionen! Nu har jag städat hela mitt rum. Det jag har kvar är att dammsuga så det får jag väl göra nu? Ni kan få en bild från dagen till ära. Glada ni blev nu va?!
Bara för att ni är så söta som läser vår underbara blogg får ni någon bild till!
På en hest i Holland!
Josef och finfina Sessis! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: